CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, January 30, 2013

2013

assalammualaikum 

rasanya kalau aku nk wish happy new year ok lagi kat.. takde ah lmbt mane pun kan.. :) so, HAPPY NEW YEAR UUOOLLSSSS (umpama jerit atas mercu KLCC) 

new year thn ni sgtlah tak ohsem sbb kene mengadap buku for final. ade ke buat final awl January  buat la ketengah bulan sikit ke kan.. tp nk buat acane, bukan aku yg DEKAN. haha. so, stress nye for final tu boleh masuk tahap GABAN ah. kire lagi up dari tahap GILA. bayang kan the first 3 paper gap dy sehari je. paling mengerikan bila paper FAR adalah di antaranya. sumpah tension weyh. tension sampai tak boleh nk duduk dlm bilik. wah gitu! then, alhamdulillah.. dpt jwb dengan tenang(ini penting!)...

new year. banyak betol kenangan on 2012. ade yg sedih. ade yang happy. aku just hope, ape jadi masa 2012 tu, tak jadi masa 2013. aku rasa aku dah tak boleh nk hadap lg dengan bnd2 mcm tu. aku tak boleh nk bgtaw semua org ape yg jadi, biar semua org rasa dulu. baru mereka faham. kalau tak, nnt aku di cop pembawa cerita. tak gitu? hahaha.. mesti mcm pelik kan tetiba mengomel tah ape2. ok. shut it down!


kite start dengan new life story for 2013. :) ok. hajat semua family aku tahun ni, nak tgk abg punya baby! haaaa... semua berdoa its a boy since ade danial je sorg anak buah aku. lg 4 org perempuan. so, bila semua balik, dy akan jd mcm bosan gila and mula la mengendeng nk main game kat fon la laptop la. maksu yang baik hati ni pun bagilah kan.. takut nnt dy meroyan pulak. 



this is the new family!! even they'ols kawin last year, still nk upload jugak for this year! sebab kami semua sangat happy!!!!!!!!!! :)

oh ye, tadi baru baca bolg didi. pasal kawan. ade sedih sikit bace. btw, ily didi :)


didi scarf biru. ke kelabu?

till then! :)



1 comment: